FAQ's
HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
Kies eenvoudigweg het gewenste model op de productpagina, klik op de knop 'In winkelwagen' en volg de eenvoudige stappen om uw bestelling te voltooien.
Wij maken uw bestelling klaar en informeren u over de verzending!
HOE LANG WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Bestellingen uit onze winkel worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen verzonden. Voor internationale bestellingen bedraagt de transittijd 1-2 weken.
MIJN TRACKINGNUMMER WERKT NIET.
Het kan 1-2 dagen duren voordat de trackingnummers in het systeem van de vervoerder verschijnen. Soms raakt de koerier een bestelling kwijt. Als het trackingnummer na een paar dagen nog steeds niet werkt, neem dan contact op met de vervoerder.
IK HEB HULP NODIG MET EEN LATE BESTELLING.
Bestellingen uit onze winkel worden doorgaans binnen 3-5 werkdagen verzonden. Voor internationale bestellingen bedraagt de transittijd 1-2 weken. Als uw bestelling na 5 werkdagen (binnenlands) en 15 werkdagen (internationaal) nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op voor onmiddellijke hulp.
BETALINGEN
Welke soorten betalingen accepteert u? Wij accepteren Visa en Mastercard. Wanneer wordt mijn kaart belast? Direct nadat de bestelling succesvol is geplaatst.
HOE VEILIG IS MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS?
Wij houden ons strikt aan de hoogste industrienormen om uw persoonlijke gegevens te beschermen wanneer u afrekent en winkelt in onze winkel.
Uw creditcardgegevens worden tijdens de overdracht gecodeerd met behulp van Secure Socket Layer (SSL)-technologie. Deze technologie wordt veel gebruikt op internet voor betalingsverwerking. Uw creditcardgegevens worden uitsluitend gebruikt om de gevraagde transactie te voltooien en worden daarna niet opgeslagen.